مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:182023-11-13فرهنگي

آشناسازی نودانشجویان با مهارت مطالعه و نگارش در دستور کار جهاد دانشگاهی قرار دارد


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه آشناسازی نودانشجویان با مهارت مطالعه و نگارش در دستور کار این نهاد قرار دارد، اظهار کرد: اقدماتی در راستای تحقق این موضوع شکل گرفته است.

- معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه آشناسازی نودانشجویان با مهارت مطالعه و نگارش در دستور کار این نهاد قرار دارد، اظهار کرد: اقدماتی در راستای تحقق این موضوع شکل گرفته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی در نشست خبری سی امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی که صبح امروز، دوشنبه 22 آبان ماه برگزار شد،ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این جلسه در راستای توجه به یک امر مهم فرهنگی یعنی کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی سبب قرارگرفتن انسان ها در مسیر سعادت می شود و عاملی برای فاصله گرفتن از شقاوت انسانی است، افزود: قرآن کریم به عنوان بالاترین قله کتابت که حاوی سخنان خالق با مخلوق است، اعجاز پیامبر به حساب می آید که برای سعادت انسان ها نازل شده است.

گروه هایی که به این کتاب تمسک جویند، راه سعادت را خواهند یافت.

امیدوارم که بتوانیم به راه قرآن ادامه دهیم.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه رسول اسلام، قرآن را ثقل اکبر برشمرده است، اظهار کرد: راه سعادت بشر در توجه و پرداختن به قرآن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشناسازی نودانشجویان با مهارت مطالعه و نگارش در دستور کار جهاد دانشگاهی قرار دارد

آشناسازی نودانشجویان با مهارت مطالعه و نگارش در دستور کار جهاد دانشگاهی قرار دارد